Naujos PrecisionPak Prekės: Krepšiai, Kuprinės, Šaltkrepšiai, Rankinės

Parduotuvė LIM.lt plečia savo asortimentą ir pristato naujas prekių kategorijas sportui ir laisvalaikiui: krepšiai, kuprinės, rankinės, šaltkrepšiai, turistiniai baldai, žvejybos/medžioklės reikmenys. Šias prekes gamina Kanados bendrovė PrecisionPak.

PrecisionPak įkūrėjas – John’as, žvejybos fanatikas, ir 2 jo bičiuliai – Mervin’as ir Clive’as, sugalvojo sukurti savos gamybos krepšius žvejybos reikmėms  1986 metais. Tais laikais specialiai žvejybai skirtų krepšių buvo labai mažas pasirinkimas, todėl John’o pagrindinė idėja ir buvo pasauliui pateikti tokių produktų.  Keista, tačiau pirmoji produkcijos partija net nebuvo panaši į pagrindinę idėją, ką John’as norėjo sukurti – šaltkrepšį. Krepšių dizaineris nebuvo žvejys, todėl nelabai suprato, ko reikia žvejybos industrijai ir sukūrė visiškai netikėtą produktą. Keisčiausia, kad tai suveikė ir tas keistas krepšys, vadinamas šaltkrepšiu pakeitė suvokimą ir būdą, kaip žmonės šiais laikais transportuoja maistą ir gėrimus. Prasidėjo nauja izoliuotų krepšių era.

Verslas pamažu įsivažiavo ir nors John’as visiškai įsitraukė į gamybos procesą, tačiau nepaleido savo pagrindinio tikslo iš akių. Jis praleisdavo savaitgalius kurdamas savo paties dizaino krepšius, piešdavo jų linijas, darydavo prototipus ir testuodavo Pietų Kinijos Jūrose. Visas procesas judėjo sraigės greičiu. Krepšiai negalėjo pasiekti didelio klientų rato, kadangi trūko reklamos.

Tačiau greitai, 10-o dešimtmečio pradžioje, pora pasamdytų žvejybos fanų nusprendė panaudoti izoliuojančias medžiagas žvejybos krepšiams ir taip atnaujinti pagrindinį tokio produkto tikslą ne tik būti žvejybos krepšiu, bet taip pat ir šaltkrepšiu, talpykla ir netgi navigacijos įrenginiu. Naujasis  krepšys pastebimai sparčiai rado savo nišą vietiniuose žvejų klubuose ir buvo pirmąkart įvertintas profesionalų.

Naujienos sklido kaip ugnis. Vis daugiau sporto klubų ir komandų norėjo išbandyti krepšį – naujieną.  Paklausa pradėjo viršyti pasiūlą, nors naujieji krepšiai buvo pardavinėjami tik kaip rėmėjų prekės ir jų nebuvo galima įsigyti paprastose parduotuvėse. Tačiau ši žinia nepaskubino John’o pakeisti savo nuostatų ir pardavinėti krepšius parduotuvėse. Vietoj to buvo atliktas tyrimas, kuris ieškojo kitų diversifikacijos metodų pardavinėti naujas prekes ne tik specializuotuose klubuose ir tik profesionalams, bet ir visai žvejybos industrijai. Naujos produktų kategorijos užgimė praėjusio dešimtmečio pabaigoje. Pirmieji pasirodė sausi krepšiai, po kurių sekė nešiojamos kėdės ir staliukai, hidratiniai krepšiai, kuprinės, dviračio krepšiai, šaltkrepšiai ir medžioklės krepšiai.

PrecisionPak produktus dizaineriai testuoja kalnuose ir miškuose. Tikrinamas jų tinkamumas ir atsparumas, konstrukcija ir dizaino funkcionalumas, nekalbant apie spalvas ir atspalvius. Tik po ilgų testavimų yra sukuriamas galutinis produktas. Patys dizaineriai yra profesionalūs žvejai, alpinistai, kopikai, bėgikai ir medžiotojai, todėl jie turi puikų supratimą, apie tai, kokių funkcijų reikia vienam ar kitam užsiėmimui ir apie kurias paprastas profanas nepagalvotų.

Šiandien PrecisionPak laisvalaikio ir sporto krepšiai ir apranga užima svarbią dalį Šiaurės Amerikos rinkoje.  Taipogi PrecisionPak produkcija platinama Europoje, Pietų Amerikoje ir Azijoje.

turistinė kedutė

PrecisionPak turistinė kėdutė

dviračio-krepšys

PrecisionPak dviračio-krepšys

 

gertuvė-bėgikui

Gertuvė

You may also like...

css.php